I. DOSTAWA
Zamówienia złożone w sklepie www.jagosia.pl dostarczane są na terytorium Polski za pośrednictwem firmy inpost.pl (kurier oraz paczkomaty). W przypadku wysyłek zagranicznych wybór dostawcy zależny jest od aktualnej oferty.
- Paczkomaty InPost: 17 złotych / czas dostawy liczony od momentu realizacji zamówenia 1-2 dni robocze /
- Kurier InPost (na terenie Polski): 20 złotych / czas dostawy liczony od momentu realizacji zamówenia 1-2 dni robocze /
- Wysyłka do pozostałych terytoriów: ceny ustalane indywidualnie / czas dostawy liczony od momentu realizacji zamówenia +/- 14 dni roboczych/
- Odbiór osobisty po wcześniejszym ustaleniu w pracowni w miejscowości Wichrów 15B, gm. Kostomłoty
Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych (bez dostawy). Niektóre produkty mogą mieć wydłużony czas realizacji, stosowna informacja umieszczona jest na karcie produktu w sklepie.
Jeśli z jakiejś przyczyny potrzebujesz przyspieszyć termin realizacji, proszę napisz lub zadzwoń, zrobimy co w naszej mocy.
II. ZWROT/ ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania.
Chcesz dokonać zwrotu? Poinformuj nas o tym wysyłając oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres kontakt@jagosia.pl Możesz użyć do tego formularza dostępnego TUTAJ.
Następnie zapakuj zakupiony towar tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu i odeślij na podany niżej adres:
JAGOSIA Małgorzata Jaskuła
Wichrów 15B,
55-311 Kostomłoty
Pamiętaj, że zwracasz towar na swój koszt. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, wraz z kosztami dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez nas kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrotu dokonamy przelewem na rachunek wskazany przez Ciebie w formularzu wymiany/zwrotu.
III. REKLAMACJE
Przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres:
JAGOSIA Małgorzata Jaskuła
Wichrów 15B,
55-311 Kostomłoty
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem reklamacji, który możesz pobrać TUTAJ. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. „